czwartek, 14 listopada 2013

Moje Mieszkanie........... i ja

:D
Dzisiaj ukazał się grudniowy numer Mojego Mieszkania, a w nim :))))) oprócz wielu wspaniałych sesji.... ja i moje bożonarodzeniowe aranżacje. 
Cieszę się przeogromnie mogąc ponownie gościć na łamach magazynu, który jest jednym z moich ulubionych magazynów wnętrzarskich. 

Mam nadzieję, że spodoba się Wam prezentowany prze zemnie pomysł na wykonanie świątecznej bombki, który można zobaczyć w gazecie, może niedługo uda mi się zamieścić post z instrukcją wykonania również na blogu.
*** 
A teraz kilka aranżacji, niektóre z nich możecie zobaczyć w grudniowym numerze Mojego Mieszkania




bombki zrobiłam z kul styropianowych i tkaniny. 



Troszkę koloru, oczywiście świąteczna czerwień i poduchy mojego autorstwa :)


 Zapraszam 




pozdrawiam K.

110 komentarzy:

  1. przepiękna sesja, wszystko wspaniale przygotowane, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie. Mozesz mi zdradzic gdzie kupilas te srebrne wazony w ktorym stoja storczyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro wyślę Ci link do sklepu (muszę poszukać)

      Usuń
    2. To ja tez poproszę, jak mogę
      Sesja cudowna :D

      Usuń
    3. Dziewczyny już poszukałam, proszę bardzo : http://sklep.homedecoration.pl/

      Usuń
    4. dziek. jakie tam sa cudenka!!

      Usuń
  3. Piękne kadry, prześliczne i orginalne bombki... Gratuluję i sesji, i wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zdjęcia są mojego autorstwa do publikacji sesji, którą miałam muszę jeszcze poczekać.
      pozdrawiam K

      Usuń
  4. Przepiękne aranżacje. Przecudne wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa..kochana! Cudowna sesja! Cudowne bombki! Co one maja w srodku? I te poduchy swiateczne! Kupowalas czy szylas sama? Jezjciu...ide jeszcze raz ogladac...jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle komplementów. Poduchy szyłam, bombki też robiłam własnoręcznie. W środku mają styropianową kulę.
      pozdrawiam K.

      Usuń
  6. Gratulacje:)fiu fiu w gazecie superrrr!!!Oczywiście cała dekoracja piekna ale te bombki extra,sama robiłaś?one sa robione z tych srtyropianowych???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama. Dokładnie tak jak piszesz są robione ze styropianowych kul.
      pozdrawiam K

      Usuń
  7. bombki rewelacja...:)0 złota rączka z Ciebie...


    Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam, więc zaraz poszukam Twoje zdjęcia:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne propozycje świątecznych dekoracji!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, bombki są piękne! Sama je robiłaś? Idealnie wkomponowały się w klimat Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Kasiu! Czekałam na te świąteczne aranżacje u Ciebie i wiem, że jeszcze wiele niespodzianek szykujesz ;) przepiękne są te "ubrane" bombki, kupujesz czy sama robisz?
    Największe wrażenie bez wątpienia robi dekoracja kominka z naciskiem na lustro.
    Ja też powolutku już zmierzam do świątecznego nastroju w domu, tymczasem wygrzewam się przy kominku i przeglądam czasopisma.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monika:) Bombki robiłam. Tak się wkręciłam w produkcję, że ostatnio cały czas siedzę i je "dziubie"
      pozdrawiam.
      K

      Usuń
    2. Kurcze poszukam instrukcji na te bombki i może zrobię z córkami kilka sztuk ;)

      Usuń
  12. Piekinie widziałam kupiłam gazetkę po prostu brak mi słów,zapraszam do mnie na candy .

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna sesja,przepiękne zdjęcia,przepięknie u Ciebie w każdym zakątku.....wszystko zamieniać w magie..............
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed chwilą skończyłam oglądać MM i już jutro mam zamiar wyruszyć na poszukiwanie styropianowych kul! :) Dziękuję za inspirację! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne aranżacje i przepiękne zdjęcia!!! A bombki w wersji biało-szaro-czarnej są absolutnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje kolejnej publikacji w Moje Mieszkanie ;) to marzenie każdej z nas. Mi jeszcze daleko do Ciebie ;) Piękny bombki i świetny kursik, pewnie wykorzystam pomysł ;)
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki. Chętnie bym zrobiła coś podobnego, ale już mam tyle zaplanowanych rzeczy, że nie ma szans już nic wcisnąć do grafiku. Ale przecież za rok kolejne święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od rana mam gazetkę i podziwiałam Twoje aranżacje:) Bombki są rewelacyjne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie jak zawsze a poduszki można u Ciebie nabyć?:) I jaka cena?:) Pozdrawiam! Ela

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkanie masz cudowne :) Wszystko pasuje do siebie idealnie :) Te podusie i bombki też piękne zrobiłaś :) Zdolniacha z Ciebie :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nádhera .... moc krásné dekorace ..... Marki

    OdpowiedzUsuń
  22. Od kilku tygodni codziennie zaglądam na Twojego bloga Kasiu, przeczytałam każdy post i mam w pamięci chyba wszystkie dodane przez Ciebie zdjęcia. Zawsze z zapartym tchem je przeglądam. Masz ogromny talent i przepiękny dom. Gratuluję publikacji i chętnie zakupię grudniowy numer Mojego Mieszkania. Jak się troszkę zadomowię, to zapraszam do siebie - http://mojprzytulnykawalekpodlogi.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogromnie mi się podoba Twoje mieszkanie:))) A bombki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak zaglądam sobie na Blogi wnętrzarskie i byłam ciekawa u kogo już świątecznie ! heh dobrze trafiłam... u mnie jeszcze trochę wspomnienie wakacji Styl MARYNIST|YCZNY !

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie gratulacje jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem pierwsza, ale powiem bombki - bomba, przepiękne, eleganckie.
    pozdrawiam,
    aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takimi dekoracjami to nie dziw że znalazłaś się w MM. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję publikacji - może jutro uda mi się wreszcie nabyć gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gazetkę kupiłam, czytałam artykuł jeszcze w pracy :) Kasiu zdjęcia wspaniałe, aranżacje, bombki, poduchy prześliczne :)
    Gratuluję serdecznie !!!!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne dekoracje :)
    te bombki są cudne! i zazdroszczę Ci bujanego fotela... ja wciąż o nim marzę... ale nie od razu Kraków zbudowano... kiedyś marzenie spełnię :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że zapowiada się interesujący numer (MM oprócz Werandy C. to moja ulubiona gazetka wnętrzarska), z przyjemnością wczułam się w Twoje świąteczne klimaty. Bombki super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kupuję MM od 2 lat, uwielbiam tą gazetę, gdy tylko przeczytam jeden nr czekam i odliczam dni do następnego i tego dnia, gdy się ukazuje specjalnie jadę do miasta, by kupić :-) To takie moje małe uzależnienie :-) Zaraz poznałam, że to Twoje wnętrze, jak zawsze piękne i inspirujące. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bombki sliczne - właśnie szukam jakis inspiracji, żeby tanim kosztem zrobić inne dekoracje na choinkę

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł świetny. Gratuluję. Kupiłam wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam:)

    Właśnie mówiłam wczoraj do córki, że w tym roku robimy bombki same, według Twojego przepisu:) są cuuuudne:) tylko.....może być problem z tkaninami, te Twoje są super, pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję sesji a bombki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie gratuluję magazynu !!! Nic dziwnego wszystko jest śliczne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bombeczki przepiekne- napewno skozystam z pomyslu bo naprawde rewelacyjnie wygladaja. Gratuluje kolejnej publikacji.
    macham cieplo

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna sesja!!! Jestem pod wrażeniem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. No! No! No! Pięknie wyszły poduchy i bombki a sesja z aranżacjami do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja poprosze informacje gdzie zakupias ten szary dywanik.Mieszkanko cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja poprosze o informacje gdzie zakupias szary dywanik.Mieszkanko cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  43. UWIELBIAM twoj blog,twoje mieszkanko,twoje pomysly I zawsze czekam na wiecej:)gazeta juz kupiona,a bombki skopiowane:)zrobilam kilka b&w I wygladaja swietnie:)reszta bombek bedzie cekinowa:)pozdrawiam serdecznie......Marta K.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, to miłe i zachęca do dalszych działań. dziękuję jeszcze raz
      pozdrawiam K

      Usuń
  44. Piękne mieszkanie, piękne inspiracje dla nas, piękne ozdoby i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana !!!! Tak Ci pozazdrościłam Twoich bombek, że wczoraj do drugiej w nocy siedziałam i robiłam, ha ha ha. Ale wciąga ta robota jak nic.
    Gratuluję , że znowu jesteś w gazetce, piękne zdjęcia i widzę , że Twoje , super !!!!
    Twoje bombki idealnie komponują się z Twoim wnętrzem, są idealne. I domek w nie ubrany wygląda cudnie. Och patrzę i podziwiam.
    POduchy też cudne, renifer wygląda świetnie, wycinałaś , czy malowałaś ? Oj , tak tylko pytam, bo robić już nie będę, hi hi hi , w tym sezonie, ha ha ha. Przesyłam uściski i buziaki wielkie, zdolna Kobieto ! miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali praca nad bombkami jest bardzo wciągająca, jak zaczniesz to skończyć nie idzie :)) Reniferka wycięłam z filcu i naszyłam na poduszkę - uszyj sobie a co!
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  46. Zakochałam się w tych pięknych klimatasz black&white. Rewelacyjne bombki wykonałaś. Gratuluję występu w MM. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję sesji w "moim mieszkaniu" i pięknych, designerskich bombek!!
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję Ci serdecznie!!!! Bombki piekne! i zdjęcia cudne!! Bosko u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale u Ciebie pięknie. :)
    Ja Cię błagam o umieszczenie instrukcji do tych bombek, bo zachwyciły mnie w gazetce, a teraz u Ciebie jeszcze mocniej. :)
    Wspaniałej niedzieli życzę. Pozdrawiam cieplutko - Magda

    PS: No i zapraszam do mnie od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pani Kasiu, a gdzie można nabyć tak piękne tkanin??????Proszę o wskazanie miejsca,jeśli to nie tajemnica.Przypadły mi do gustu ze scenkami rodzajowymi. Oczywiście dołączam się do gratulacji przepięknych aranżacji.Od jakiegoś czasu tu zaglądam i byłam już z wizytą u Pani, oczywiście na łamach MM,
    pozdrawiam cieplutko.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tkaniny kupuję w internecie, zazwyczaj jest to allegro. Nie mam konkretnego sprzedawcy. Tą tkaninę w scenki rodzajowe kupiłam w jakimś sklepie internetowym, ale było to dawno i nie pamiętam nazwy sklepu (nie w Polsce, chyba w Niemczech )
      pozdrawiam K

      Usuń
  51. właśnie wczoraj podziwiałam zaraz po zakupie nowego numeru:)))
    serdecznie gratuluję tak pięknego domu:)
    a ten kocyk to w tkmaxx widziałam tylko granatowy:)))
    ślicznie masz! i te bombeczki... :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję pięknej sesji. Podoba mi się pomysł na bobki, po prostu bomba! :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  53. No tak! Przedwczoraj wpadłam przypadkiem na Twojego bloga i od wczoraj nic w domu nie zrobione! Właśnie skończyłam go czytać od A do Z, z komentarzami :) Ależ dostarczyłaś mi niesamowitej dawki zadowolenia. Dawno nie "poznałam" nikogo tak pracowitego z 3ką dzieciaków. Masakra:)! Wielkie, wielkie gratulacje i "szacun" :) Mąż powinien Cię codziennie na rękach nosić przynajmniej przez godzinę haha
    Pozdrawiam i możesz być pewna, że właśnie zyskałaś kolejną zagorzałą czytelniczkę i fankę:)

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  54. Przesliczne bombki... Czy robisz takie na zamowienie??? Ja bylabym chetna :) Pozdrawiam i juz jestem stalym bywalcem u ciebie :)
    Swietny blog...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tej chwili niestety nie robię ich na zamówienie, z czasem bardzo krucho i po prostu nie mam kiedy.
      pozdrawiam K

      Usuń
  55. Kasiu, piękne Twoje mieszkanie i Ty :-)
    Nie uwierzysz, ale ten sam pomysł na bombki miałam po tym, jak robiłam jajka na Wielkanoc. Tylko u mnie z czasem krucho i chyba nie dam rady ich wykonać. Chyba, że się sprężę :-) Cudne materiały kupujesz, możesz zdradzić gdzie?
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, Mnie również naszedł ten pomysł po robieniu jajek wielkanocnych;))) Z czasem tak samo, jak na lekarstwo. Zawsze za mało. Robiąc bombki do MM siedziałam po nocach żeby się wyrobić.
      Tkaniny kupuję w internecie, zazwyczaj jest to allegro. Nie mam konkretnego sprzedawcy. Co wpadnie w oko to jest.
      pozdrawiam K

      Usuń
  56. przepiękne te bombki, poproszę "przepis" na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję pojawienia się w MM! Piękne aranżacje i to co tworzysz! Robiłam takie pisanki, pora na materiałowe bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Trzeba się wybrac po gazetkę. Przepiękne mieszkanie, widząc takie cuda od razu mam ochotę na zmiany w moim małym M. Jestem prawdziwą inspiracją :) zaczynam dopiero blogowanie ale tutaj zaglądam na bbierząco :) Pozdrawiam http://myhomeandmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne inspiracje! Gratulujemy talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładne, ale to pewnie trzeba mieć spory metraż, żeby tak móc tak się urządzić.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gazetkę zakupilam;-) pięknie u pani.... Bąbki świetny pomysł na robótki świąteczne;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. jedno słowo na podsumowanie OSZAŁAMIAJĄCE :-)
    za kilka dni na blogu zaprezentuję bombki które wykonała dla mnie pewna pani z allegro też cudne
    GRATULUJĘ I POZDRAWIAM:-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniałe mieszkanie , mam te gazetę gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam, ma Pani tak piękne mieszkanie, że postanowiłam poprosić o pomoc w urządzeniu pewnego miejsca w moim mieszkaniu. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. na tym fotelu bujanym to tylko usiasc z ksiazka i goracaa czekolada *o* śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystko jest piękne, ale w poduszkach się zakochałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Powiem Ci, że przydałaby się na kominku choinka z piórek. O taka jak moja:

    http://allegro.pl/choinka-piora-piorka-swieta-prezent-shabby-chic-i3744857047.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Bombki fantastycznie zrobione! I poduchy też :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojej ale ślicznie u Ciebie. Podoba mi się wszystko i wszędzie. A zdjęcia są nieziemskie. Och te bombki podbiły moje serce.
    Pozdrawiam
    Kaśka z http://dompodbrzoza.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  70. Pani Kasiu bardzo mi się spodobał pomysł na bombki. Jestem początkująca :-). Ale mimo wszystko chciałabym zrobić takie bombki mam tylko pytanie jak przygotować szablon do wycięcia tkaniny? Gdzie można kupić zawieszki do bombek? Czy też na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Z szablonem trzeba troszkę pokombinować. Najpierw podziel sobie kulkę na cztery, zrób nacięcia. Następnie w jedną ćwiartkę powciska miękki papier lub niepotrzebną tkaninę (większy kawałek). Wyjmij i odrysuj sobie po śladach gotowy szablon. Zawieszki kupuję na allegro. Wpisz w wyszukiwarkę zawieszki do bombek a na pewno poszukasz. Powodzenia
      pozdrawiam serdecznie K.

      Usuń
  71. Pani Kasiu bardzo spodobał mi się Pani pomysł na bombki i mimo że jestem "początkująca" chciałabym je zrobić. Mam pytanie odnośnie szablonu - jak go wykonać? Czy ma Pani sprawdzonego sprzedawcę tkanin z allegro? I gdzie można dostać zawieszki do bombek - czy też na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś Kasiu chyba najczęściej "cytowaną" przeze mnie blogerką, hehe, bo znów Cię u siebie pokazuję :)))
    ściski***

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie da się ukryć, że wygląda to mieszkanie prześliczne. Ja właśnie kończę transakcję z http://lokum-deweloper.pl/ i chyba urządzę się w takim właśnie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny wystrój mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo podoba Mi się ten stół na którym jest choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne dekoracje - mimo, że artykuł z przed 2 lat to chyba wykorzystam te inspiracje w tym roku - wydają się być ponadczasowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Przecudnie! Bajkowe dekoracje i wnętrze:) gratuluję głowy pełnej pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  78. Bajkowe dekoracje,aż czuć już klimat świąt! Reniferki są przeurocze. Bombki zarówno w wersji szarej, jak i czerwonej urzekły mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ciekawe inspiracje, z pewnością przydadzą się również w tym roku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...