czwartek, 3 kwietnia 2014

Najpiękniejsze Dekoracje Domu

***
Zdjęcie M. Czechowicz, stylizacja E. Mrozińska
14 marca ukazał się najnowszy numer specjalny Mojego Mieszkania "Najpiękniejsze dekoracje domu" Jak zapewne wielu z was już wie mam ogromną przyjemność gościć na łamach czasopisma. Dodatkowo redakcja zrobiła mi ogromną niespodziankę w postaci okładki z moją osobą (serdecznie dziękuję za tak wspaniałe wyróżnienie)  
Sesja naszego tarasu oraz kuchni letniej odbyła się pod koniec zeszłego roku. Jeżeli macie ochotę zobaczyć efekty zapraszam serdecznie do kiosków. Numer będzie dostępny przez około trzy miesiące. 
Wszystkie poniższe zdjęcia są własnością wydawnictwa Murator.
Zdjęcia Marcin Czechowicz, stylizacja Eliza Mrozińska.












pozdrawiam 
Kasia

89 komentarzy:

  1. Twój dom jest bajeczny, jak z bajki. Będzie on moją inspiracją do urządzenia mojego przyszłego domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu pięknie! Do zakochania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, jak zawsze:)
    Kasiu, a czy możesz napisać skąd te obrusy? Bo oba świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba obrusy to tkaniny kupione w ikea i obszyte na obrus. pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękne aranżacje. Jestem jak zawsze zachwycona. Obrus bajeczny. Nie ogarniam położenia Twojego domku. Kiedyś myślałam, że kuchnię letnią masz jakby w piwnicy, ale jak oglądnęłam zamieszczoną już kiedyś galerię z kuchnią letnią to wychodzi, że jest na parterze. Na parterze też masz kuchnię z jadalnią (wyjście na taras) i toaletę? A na piętrze sypialnię, pokoje dzieci i salon? Chyba się pogubiłam zwłaszcza z parterem.
    Kasiu czy ten chlebak który znajduje się teraz w kuchni letniej to jest ceramiczny. Poszukiwałam takiego, ponieważ bardzo mi się spodobał już kiedyś u Ciebie. Znalazłam ale ku mojemu zdziwieniu okazał się ceramiczny a nie tak jak myślałam metalowy.
    Kasia G-G

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jeszcze raz oglądnęłam zdjęcia i już chyba ogarniam. Kuchnia letnia nie mieści się w domu tylko po drugiej stronie ogrodu
    Kasia G-G

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak widziałam i zakupiłam pierwszego dnia , jak tylko się ukazał. Zachwycam się tymi wszystkimi odcieniami niebieskiego, szarości, bieli i czerni. pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny dom, wiadomo nie od dziś :) więc i dekoracji najpiękniejszych z Twojego domku nie mogło w MM zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam, oglądałam i jestem zauroczona:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ,czytałam ślicznie u Ciebie pozwolisz że sie za inspiruję jak będę robić remoncik w wakację,pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale!!! Zdradz proszę Kasiu gdzie kupiłaś / u kogo ten przepiękny obrus z pierwszego zdjęcia :-) normalnie cudo!!!!!!!!! gratulacje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba obrusy, ten z tarasu jak i letniej kuchni to tkaniny z ikea. Obszyłam je i są obrusy.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Masz dar wyszukiwania wspaniałych rzeczy, wspaniałe wszystko komponujesz razem,przerabiasz! ZAchwycasz!!!!!!!! Dziękuje za odpowiedz i rownież pozdrawiam

      Usuń
  11. piękne wnętrza, bardzo podobają mi się aranżacje romantyczne, białe meble z mnóstwem dodatków - u Ciebie to znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż powiedzieć PIĘKNIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepięknie . Muszę koniecznie kupić wydanie papierowe bo Twój dom to miejsce , do którego chętnie będę wracać . Kuchnia letnia powala na kolana :) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam jak tylko gazetka pojawiła się w kioskach. Letnia kuchnia jest prześliczna, Twój domek także. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam, czytałam i nie raz jeszcze zajrzę i gratuluję z całego serca! Pięknie jest u Ciebie, piękne zdjęcia, aranżacje, dodatki i Ty ze swoim ciepłym uśmiechem piękna :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny dom i świetna sesja, gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajecznie u Ciebie jak zawsze! Jestem pod wrażeniem, zawsze zaskakujesz pozytywnie:-) pozdr K.

    OdpowiedzUsuń
  18. hej kochana! mam, widziałam i oglądałam z zapartym tchem! pięknie masz w swoim domku i powiem szczerze, że wzdycham do każdego zdjęcia :)))) no i nie ukrywajmy Ty sama śliczna jesteś i masz bardzo ładną fryzurkę:) z całego serca gratuluję i cieplutko pozdrawiam :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dotrze do mnie w poniedziałek to wydanie i już nie mogę się doczekać!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę napatrzeć się na fotele na tarasie. Czy nie jest tajemnicą, gdzie je zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gazetkę oczywiście mam i podziwiam Wasz dom - pięknie mieszkacie a Twoje dekoracje 'zwalają z nóg'. Gratuluję sesji:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie się prezentujesz. Masz śliczną fryzurkę. Nie piszę o Twoim cudownym mieszkaniu, bo to już pewnie wiesz. Naprawdę oglądając gazetkę rozpływałam się nad Twoimi zdjęciami :-). Piękna z ciebie kobieta. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo, ja też wzdycham... I tak sobie myślę co my mamy wspólnego... Hmm, imię, białe mebelki w kuchni i... bateria kuchenna, a reszta u mnie to marzenia, a u Ciebie rzeczywistość. Jakże piękna rzeczywistość. Podziwiam Cię za talent w dobieraniu dekoracji, w ich tworzeniu. Ukłony z mojej strony dla Ciebie!
    Pozdrawiam, Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie pieknie! ja po miesiecznej nieobecnosci w kraju wróciłam 18 marca i juz nie mogłam dostac w kisokach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu napisz mi proszę gdzie kupiłaś lustro okno, które wisi w salonie... Szukam i szukam
    , ale nie widzę żadnej informacji na ten temat..wiem, że na allegro tylko gdybyś podała mi linka to będę bardzo wdzięczna..Już miałam kupić identyczne lustro w Almi Decor. Ale nawet z 30% zniżką lustro kosztuje około 1000PLN a patrzę na Twojego bloga i identyczne wisi...Nawet pomyślałam, że skusilas się na zakup w AD:) i niespodzianka, że ktoś tak ślicznie robi i można zamówić na allegro:)z góry dziękuję Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  26. Gazetkę mam i juz czytałam i oglądałam z milion razy :) Kasieńko masz przesliczny dom :) zawsze podziwiam :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow jakie to wszystko piękne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulację pierwszej strony. Zawdzięczasz ją przede wszystkim sobie i ciężkiej pracy nad mieszkaniem, które jest piękne! Wytrwałości w budowaniu kolejnych odsłon pięknego, własnego lokum :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekny Twoj dom ale jednak to trzeba miec pieniadze...spore.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję pięknych aranżacji w czasopismach. Domek cudny i pełen inspiracji. Przyznam nawet że poczyniłam króliczki/zajączki z "Mojego Mieszkania" - dużo zabawy i zajęcie dla mamy i 6-latki :) - bezcenne (na grudniowe Święta zrobiłyśmy styropianowe bombki - też świetne, choć do Pani ideału jeszcze nam daleko:). Ale mam pytanie z innej bajki - strasznie podoba mi się Pani sukienka na okładce "Dekoracji...", czy można zatem wiedzieć, czy to hand made czy też zakup, no i gdzie???
    pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja niestety nawet w Warszawie trafić na to specjalne wydanie nie mogę! A szukam :)
    Pięknie :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje!Piękne aranżacje;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu gratulacje- mam to wydanie w domku i się przy nim relaksuje:)))) Ps zdradz mi proszę gdzie kupiłaś te piękną sukieneczkę :))))? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam! Pięknie!!! Gratuluję Ci serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj kochana wcale nie to nie dziwi, Twoje miezkanie ciagle mnie zachwyca i jest dla mnie inspiracja:)sciskam,Lou:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wydanie - właśnie przeglądam.Mam pytanie odnośnie stolika kawowego ile kosztował i czy jest dobrze wykonany?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne mieszanie. Wszystko świetnie dobrane, w świetnym stylu. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem zauroczona! Przepięknie!!!
    Mam pytanie - czy obrus na tarasie to Ikea?
    Ania - Frania

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi również się podoba :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem zachwycona Twoimi pomysłami, aranżacjami i gratuluję takiego gustu :) Jesteś dla mnie inspiracją na te Święta :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Inspirację z czegoś brać trzeba i tutaj mamy przykład :) jestem ciekaw jak udekorujesz dom na święta.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pani Kasiu, gratuluję! Tutaj jak zwykle pięknie! Uwielbiam Pani aranżacje:) kuchnia, to zdecydowanie moje miejsce (nie z przymusu a z wyboru) a w Pani kuchni mogłabym przebywać godzinami, wspaniale urządzona! Życzę dalszych sukcesów, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję,piękne wydanie i wspaniałe aranżacje! Życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam,na Pani blogu widziałam ceramiczny chlebak IB Laursen, który bardzo mi się wizualnie podoba. Chciałabym go kupić niestety mąż twierdzi, że nie sprawdzi się on w codziennym użytkowaniu. Czy mogłaby Pani przedstawić swoją opinię na ten temat ? Dziękuję i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlebak sprawdza się rewelacyjne. chleb nie robi się w nim czerstwy i długo utrzymuję świeżość. Łatwo się go myje. Normalne, że trzeba na niego troszeczkę uważać ponieważ jest to chlebak ceramiczny.
      pozdrawiam

      Usuń
  45. Specjalnie pojechałam do wsiowego "kiosku ruchu", bo wiedziałam, że tylko tam znajdę ten numer "NDD". I dostałam. Teraz leżysz na moim nocnym stoliku i towarzyszyszz mi przed snem... :-) Gratuluję sesji! Zasłużyłaś na nią po stokroć!
    Pozdrawiam poświątecznie. Ola Sz.
    p.s. skąd znajdujesz czas i siły na wykonywanie tylu "etatów"??? ;-) Zazdroszczę wigoru i chęci! :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam.
    Masz przepięknie urządzony dom...widać,że jest tam bardzo przytulnie,gościom zapewne ciężko się wychodzi :)....gratuluję sesji w magazynie
    (nanorweskichwodach.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  47. Skąd w pani domu tapeta w paski,cudna !

    OdpowiedzUsuń
  48. orientujesz się na jakich stronach znajdę uchwyty do mebli ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż za wnętrze i kto by pomyślał,że w tym domku kryją się takie cuda !

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję kolejnego serduszka ;-) Wnętrze domu masz piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie pozostaje nic innego jak tylko i wyłącznie znów popaść w absolutny zachwyt.
    Pozdrawiam i mam też pytanie na które prosiłabym o odpowiedź mailową ( mysweetdreaminghome@gmail.com)- W jaki sposób udało Ci się nawiązać kontakt z redakcją?
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dom piękny, gustowny i tak czysto. Mam pytanie, proszę mi doradzić w mojej kuchni na jednej ścianie są czerwone płytki (cegiełka) , jaką farbą moge je zamalować , chcę zmienic na białe. Bardzo gorąco pozdrawiamAldona

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam, Pani dom jest przepiękny, ściągnęłam już parę inspiracji 😊 Proszę o odp, gdzie Pani kupiła firankę do kuchni lub materiał na nią. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firankę uszyłam z resztek materiału jaki mi został :))))))
      pozdrawiam

      Usuń
  54. dekoracje dekoracjami ale najważniejsze żeby w domu było czysto

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie, gratuluje i jestem posiadaczka tego wydania:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje! Masz przepiękny dom. Nie bez przyczyny doczekał się publikacji w prasie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię dodatki, ale nie lubie przesycenia. Druga propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję wyboru :) Piękne dekoracje dla domu. Ciekawe, że te najładniejsze mają oparcie w naturalnych materiałach: drewno wiklina. Nawet obrazy na ścianach wyglądają ładniej, gdy są oprawione w drewnianą ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie szłowe nakrycie, bardzo mi się podoba, takie nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne wnętrze, jestem pod ogromny wrażeniem. Gratuluję również publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  61. Twój dom przypomina domek z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Po pierwsze gratuluję świetnych dekoracji, po drugie gratuluję fajnego wyróżnienia jakim jest uwiecznienie pracy w czasopiśmie branżowych. Życzę dalszych sukcesów i pięknych dekoratorskich sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja lubię jak na stole nie stoi nic, bo wtedy jest o wiele bardziej praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne dobrane ozdoby i dekoracje! Niby wnętrza proste a zarazem eleganckie dzięki smacznie dobranym detalom.

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie urządzony dom, jak najbardziej podoba mi się taki styl. Gratuluję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super dekoracje! Szkoda że blog nie jest już aktualizowany :(

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowne dekoracje! Ostatnio z mężem też dekorowaliśmy mieszkanie, aby nadać mu trochę życia, dlatego postawiliśmy na te dekoracje do domu, które idealnie wpasowały się w nasze gusta. Cieszę się, że dekorowanie wnętrz tak prężnie się rozwija i jest różnorodność dekoracji w wielu stylach. Każdy może znaleźć coś dla siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawy blog , zapraszam do mnie https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy coś ze mną jest nie tak? :) Wydawało mi się, że jestem zwolenniczką minimalizmu jednak po ilości dodatków jakie tutaj widzę i to mi się podoba :) świetne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kraty ostatnio są bardzo modne i fajnie prezentują się w każdej kuchni. Na zdjęciach widnieje umiarkowany przepych, którego nigdy nie jest mało. Do każdego zdjęcia miałabym jakiś komentarz, ale napiszę ogółem: świetne aranżacje wnętrz!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejciu jak tu pięknie! Naprawdę wspaniałe aranżacje!:) Gratuluje. Jestem teraz na etapie urządzenia salonu z tym producentem meble wrocław i jeszcze nie miałam pomysłu jak to wszystko ustawić, ale czuję się zainspirowana dzięki Twoim pomysłom i będę tu zaglądać w chwili zwątpienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam kuchnię w takim klimacie. Moja kuchnia zawsze wydawała mi się strasznie nudna i teraz widzę dla czego. Bardzo rozweselają pomieszczenia kolorowe dekoracje, kubki, świeczki czy choćby ściereczki. Odwiedzę więc pewnie niebawem jakąś hurtownie.
    Jeśli ktoś poszukuje taniego sklepu ze świeczkami to polecam ten: hurtownia świec

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak sobie czasem przeglądam Twojego bloga i za kazdym razem podziwiam dobór kwiatów do wnętrza. Piszę specjalnie, bo znalazłam konkurs na dekorację świąteczną z poinsecją, słyszałaś już o nim ?Tak sobie pomyślałam, że w sumie to konkurs dla Ciebie :) Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  74. Naprawdę świetny wystrój. Bardzo podoba mi się taki "zimny" wystrój pomieszczeń.
    Wciąż się zastanawiam nad zakupem takich wiszących lampionów do salonu.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dokładnie strzał w dziesiątkę z Twoimi wpisami. O takich rzeczach marzyłam. Dodatki idealne dla mnie.
    Widziałam na stronie
    importer artykułów dekoracyjnych podobne rzeczy - W super kolorach

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie, przytulnie i stylowo, te słowa najlepiej oddają nasze wrażenia na temat wystroju tego domu!

    OdpowiedzUsuń
  77. Super urządzona kuchnia! Mojej kuchni od dawna należy się remont. Pozwolę się trochę Twoją zainspirować, przy wybieraniu nowego wystroju ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...